dimarts, 15 de juny del 2010

Tírvia



8 anys dóna per a molt. Són tots els que he anat a Tírvia. Si contem que tinc disset anys i quart, (uns 207 mesos) i que a tírvia hi he estat 8 estius de 15 dies, (quatre mesos), fent un senzill càlcul,probablement erroni,(el meu particular idil.li amb les mates no està en el seu millor moment), això seria un 2,01% de la meua existència. Pot semblar poc, però cada dia a Tírvia era màgic. Perquè al final és l'únic que conta. Perquè diuen, que l'únic que t'emportes d'aquest lloc i l'únic que realment vius són els bons moments.



Ara sona: Devil came to me - Dover


http://www.youtube.com/watch?v=fCk_0-i4OfE

5 comentaris:

  1. L'autor ha eliminat aquest comentari.

    ResponElimina
  2. 1- Jo trobaré a faltar la cerveseta i el partit de futbito, en ple sol al migdia.
    2- Trobaré a faltar moltissim Tírvia.
    3- Tinc unes ganes bojes d'anar a Salou.
    4- M'encanta el teu nou perfil.

    PD: Aprofito per dir-te, que ja que hi era jo també le acutliatzat. ;)

    ResponElimina
  3. Gràcies! La veritat és que vaig entrar al teu blog fa temps però com que mai xarrem no vaig gosar de deixarte cap comentari.. Tu també escrius molt bé i hi ha cada foto..! Ens anem veient per aquí;) Per cert, bonic poble el de Tírvia:)

    ResponElimina
  4. Sí, en Frusciante és bo!
    (tinc ganes de lo del grupet tio) xD

    ResponElimina
  5. Les cançons? primer la lletra o la musica. Jo sense musica no em veig capaç d'escriure una song bilong my friend! xD

    ResponElimina